Contact:
+40 723 306 978
internet@ctaonline.ro

LiveZilla Live Help

Procedura de Transmitere a Reclamaţiilor Privind Funcţionarea Serviciilor de Comunicaţii Electronice

Stimaţi clienţi,
S.C. Stylsih by A&L S.R.L. vă pune la dispoziţie următoarele modalităţi de transmitere a sesizărilor tehnice aferente serviciilor de comunicaţii electronice de care beneficiaţi:

  • prin telefon la numărul : 0241 76 2002
  • prin fax la numărul : 0341 71 3000
  • prin e-mail la adresa : internet@ctaonline.ro
  • la sediul firmei : Bv Ferdinand,Bl.RM,Sc.B,Parter,Constanta
  • non stop la numerul de telefon : 0753 02 3333

Sesizările dumneavoastră vor fi preluate, înregistrate şi transmise către departamentele tehnice competente.

Pentru a ne ajuta să răspundem sesizărilor în cel mai scurt timp este necesar ca reclamaţia/sesizarea să cuprindă datele de identificare ale clientului care reclamă, precum şi detalii de contact (telefon şi adresa) pentru feedback.

Termenul maxim de remediere a deranjamentelor este de 24 ore din momentul înregistrării sesizării. În cazul în care problemele tehnice implică intervenţii complexe şi implicit un termen mai mare de remediere clientul reclamant va fi înştiinţat cu privire la data la care acestea se remediază.

Clientul are posibilitatea de a anunţa autorităţile competente în cazul în care un eventualul litigiu nu a putut fi soluţionat pe cale amiabilă astfel:

AUTORITATEA NAŢIONALĂ PENTRU ADMINISTRARE ŞI REGLEMENTARE ÎN COMUNICAŢII

Str. Delea Nouă nr. 2, Sector 3, Bucureşti
Telefon gratuit: 0800-855855
Telefon/Fax: 0372-845845/0372-845402
E-mail: ancom@ancom.org.ro
Web: www.ancom.org.ro

AUTORITATEA NAŢIONALĂ PENTRU PROTECŢIA CONSUMATORULUI

Str. Poporului nr. 121 BIS
Telefon: 0241-554557
Fax: 0241-631528
E-mail: constanta@anpc.ro





 
Design by www.sel.ro
Cazare Eforie Nord
Cazare Litoral
ClickLink.ro Bebelusi Director Romanesc director web Web design Director web Director web Director web gratuit