Procedura de Transmitere a Reclamaţiilor Privind Funcţionarea Serviciilor de Comunicaţii ElectroniceStimaţi clienţi,
Sesizările dumneavoastră vor fi preluate, înregistrate şi transmise către departamentele tehnice competente. Pentru a ne ajuta să răspundem sesizărilor în cel mai scurt timp este necesar ca reclamaţia/sesizarea să cuprindă datele de identificare ale clientului care reclamă, precum şi detalii de contact (telefon şi adresa) pentru feedback. Termenul maxim de remediere a deranjamentelor este de 24 ore din momentul înregistrării sesizării. În cazul în care problemele tehnice implică intervenţii complexe şi implicit un termen mai mare de remediere clientul reclamant va fi înştiinţat cu privire la data la care acestea se remediază. Clientul are posibilitatea de a anunţa autorităţile competente în cazul în care un eventualul litigiu nu a putut fi soluţionat pe cale amiabilă astfel:AUTORITATEA NAŢIONALĂ PENTRU ADMINISTRARE ŞI REGLEMENTARE ÎN COMUNICAŢIIStr. Delea Nouă nr. 2, Sector 3, BucureştiTelefon gratuit: 0800-855855 Telefon/Fax: 0372-845845/0372-845402 E-mail: ancom@ancom.org.ro Web: www.ancom.org.ro AUTORITATEA NAŢIONALĂ PENTRU PROTECŢIA CONSUMATORULUIStr. Poporului nr. 121 BISTelefon: 0241-554557 Fax: 0241-631528 E-mail: constanta@anpc.ro |
![]() ![]() ![]() |